Forum Whistlowisko Strona Główna Whistlowisko

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

OVERTON LOW G

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Whistlowisko Strona Główna -> Whistle
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adam prószy?ski



Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 198
Skąd: Dzierzkowice

PostWysłany: Pon Sie 31, 2009 10:09     Temat postu: OVERTON LOW G Odpowiedz z cytatem

Smile
http://www.youtube.com/watch?v=h3ItBsX0dvA&feature=channel
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
jurbassteck



Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 25
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pon Sie 31, 2009 12:25     Temat postu: Odpowiedz z cytatem

DU?Y!!!
Jakie? kompleksy?? Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
adam prószy?ski



Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 198
Skąd: Dzierzkowice

PostWysłany: Pon Sie 31, 2009 21:37     Temat postu: Odpowiedz z cytatem

masz na my?li Japo?czyka? Razz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Perry



Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 212
Skąd: Jozee pod Warszawa

PostWysłany: Wto Wrz 01, 2009 12:38     Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hatao musi by? olbrzymem albo miec niesamowicie d?ugie palce Smile Mia?em kiedy? Chieftaina Bass A ktory by? ciupke mniejszy i to naprawde kawal rury Smile Pomijam fakt ze ilosc powietrza jaka zabiera jest przerazajaca Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
jurbassteck



Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 25
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Wto Wrz 01, 2009 15:31     Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na studiach mieli?my zespó? fletowy (taki przedmiot, ale jako? inaczej si? nazywa?) i tam najcz??ciej gra?em na flecie prostym basowym. Mimo, ?e mia? klapy i tak si? ci??ko by?o po?apa?, a najni?sze C by?o prawie nie do ugrania Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
adam prószy?ski



Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 198
Skąd: Dzierzkowice

PostWysłany: Wto Wrz 01, 2009 20:55     Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam takie fleciszcze. Fajnie brzmi. Jakos nie mam problemu z tym C bo mam klap? Smile. Kiedys na bazie ustnika od Howarda zrobilem sobie set od F w dó? do Bb. Średnica rury 25mm jak w oryginalnym Howardzie. Bb brzmialo rewelacyjnie i nie potrzebowalo tyle powietrza. Kupil to ktos ode mnie na Allegro. Teraz troche zaluje ze sprzedalem, ale potrzebowalem kasy na Kerry Pro. Aktualnie mam jeden na sprzeda?. Rzadki niestrojony z czasów wspó?pracy Hardy'ego z Overtonem. Foty wrzuc? w odpowiednim dziale:-)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Whistlowisko Strona Główna -> Whistle Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group