Forum Whistlowisko Strona Główna Whistlowisko

FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Witam wszystkich

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Whistlowisko Strona Główna -> Inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
S?awomir Kula
Gość

PostWysłany: Nie Paź 28, 2012 15:55     Temat postu: Witam wszystkich Odpowiedz z cytatem

Od paru dni jestem wreszczie posiadaczem duduka. Poczyta?em w internecie co sie tylko da?o i znalaz?em Whistlowisko. Jestem zawodowym muzykiem . Mam sko?czone wy?sze studia muzyczne na klarnecie. Us?ysza?em duduk i zakocha?em sie od razu. Instrument kupi?em na E-bayu z Armenii. Nie mam porównania , ale wydaje mi sie jak za 150 z? toby?o warto. Jest w stroju A i o dziwo stroi. Kiedys w czasach studenckich gra?em na zurnie i wiedzia?em mniej wiecej jak sie obchodzi? z tym stroikiem. Stroik dosta?em tak twardy , ?e mu?la?em ?e ducha wyzion? . Poczyta?em sobie Wasze posty na ten temat i poogl?da?em zamieszczone fotki. We wszystkich klasycznych instrumentach stroikowych mo?liwe jest zmiekczenie stroika przez odpowiednie go podskrobanie , lub te? by by? twardszy - podciecie. Zrobi?em to skalpelem chirurgicznym . Stroik musi by? suchy. No i wszystko sie zgadza. Jak kogos interesuje poprawienie swojego stroika to moge poda? szczegó?y jak to sie robi. Pozdrawiam wszystkich
Powrót do góry
michal18c

PostWysłany: Nie Paź 28, 2012 23:16     Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dodatkowe informacje zawsz? si? przydadz?. Je?li mo?esz to wrzu? do sieci jakie? nagrania. Pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
j4piotrek

PostWysłany: Czw Lis 01, 2012 1:25     Temat postu: Odpowiedz z cytatem